tiistai 17. elokuuta 2010

Linkkivinkki: Garden Visit

Tällä kertaa tulee vähän erilainen linkki, kun mun pitäisi kanssa mennä kouluun vielä jonkun kerran tässä syksyn mitttaan.

Garden Visit -sivusto on tosi mielenkiintoinen. Itse olen siis opiskellut viheralaa, mutta luulen, että muutkin saa sivustosta jotakin irti. Sinne on koottu tietopaketteja eri maiden puutarhoista, mutta myös muista puutarhoihin liittyvistä jutuista ja maisema-arkkitehtuurista. Sivulla on myös hyviä linkkejä muualle.

http://www.gardenvisit.com/

2 kommenttia:

  1. Tosi kiinnostava linkki! Musta on ihanaa katsella kuvia hienoista puutarhoista ja haaveilla omasta. Mutta toistaiseksi pitää tyytyä parvekkeeseen. Toisaalta, jos se piha olisi, en varmaan jaksaisi siitä tehdä mitään muuta kuin vähän villiintynen ja rähjäisen :D

    VastaaPoista
  2. Vaikka mä olen alan ihmisiä koulutukselta, niin silti mulla ei ole omaa puutarhaa. En välttämättä jaksais hoitaa sitä ja se on kivempaa vaan katsoa kuvia hienoista puutarhoista. :D

    VastaaPoista