maanantai 4. lokakuuta 2010

Valitusta



Lupailin eilen jotain kunnollisempaa postausta ja se tulee nyt tässä, vaikkei postauksen aihe ihan sovikaan blogin normaaliin teemaan. Kuvaksi iskin oman itseni, tosin vähän tärähtäneen version, kun musta itsestäni ei saa helposti hyviä kuvia (varsinkaan jos yritän ottaa itse).

Mun pitäisi väsäillä esseitä tiedotusopin kurssia varten, mutta ei se oikein inspiroi, kun niistä kirjoista ei oikein saa otetta. Nyt olen koululla ja yritän väsätä power pointtia praktikseminariin. Lisäksi mun pitäisi hakea töitä, mutta mitään hyviä töitä ei osu vastaan. Nyt teen siis säälittävät viisi tuntia viikossa töitä enkä tykkää tästä köyhäilystä. Vaikka työt ei pahemmin rajoita, silti ei tunnu olevan aikaa mihinkään (paitsi nyt olen saanut luettua enempi).

Mä kävin perjantaina myös Voice muotiviikolla leikkimässä muotibloggaajaa. Mun piti tehdä siitä erillinen postaus, mutta en jaksa eikä nettiin ole ilmestyneet ne kuvat mitä luvattiin. Tapahtuma ei kuitenkaan ollut kauhean ihmeellinen: aika vähän yhtään mitään, kampauksiin ja meikkeihin hirveät jonot, bändivieras ei ollut mun makuun (en siksi jäänyt edes kuuntelemaan). En ollut koskaan ennen nähnyt livenä muotinäytöstä, joten tuli sekin aukko sivistyksessä korjattua. Kyseinen Sokokselle tehty mallisto ei kuitenkaan pahemmin sytyttänyt. Mulla ei ole sieltä yhtään kuvia, koska mun kamera on sen verran huono, ettei sillä saa kunnon kuvia hämärässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti