keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Vuokko Hovatta, Kerkko Koskinen ja Taljanka yhteiskonsertissa

Vuokko Hovatalla, Kerkko Koskisella ja Taljanka-yhtyeellä oli Venäjä- ja Anna Ahmatova -teemainen keikka Kanneltalossa. Mä olen vanha Ultra Bra -fani enkä ollut koskaan nähnyt Kerkkoa livenä keikalla missään ja Vuokkoakin vaan parissa muussa tilaisuudessa. Pakkohan tuonne oli sitten päästä.

Taljanka oli positiivinen yllätys. Ohjelmassa oli sellaista klassisempaa venäläistä iskelmää ja laulelmaa sekä alkuperäiskielellä että suomeksi. Mutta loppuosasta mä en sitten pysty kirjoittamaan mitään järkevää, kun tykkäsin niin kauheasti. Kerkko on pianovirtuoosi, Vuokolla ihana ääni ja kappaleetkin on ihania. Olisihan ne isommalla orkesterilla hienompia (nyt oli vain flyygeli ja rummut), mutta tämäkin oli jo riittävän hyvä kokemus. Paitsi että Kerkko olis saanut laulaa enempi. :D Mutta ainakin mä kuulin nyt ne mun UB-aikojen suosikit, kun yhteen aikaan kuuntelin vaan niitä Ahmatova-kappaleita putkeen....

Kolmen viikon päästä olis tiedossa sitten Vuokko Hovatan soolokeikka, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti