torstai 27. maaliskuuta 2014

Täällä ollaan! Ja kulttuuriblogilistalla kans!

Mulla on kuukauden verran lojunut luonnoksissa teksti otsikolla "Se on loppu nyt", mutta se taitaakin lähteä poistoon eikä julkaisuun. Tänään oli julkaistu Cisionin listaus kulttuuriblogien TOP10-listan, jossa Kirjava kukko oli kuudennella sijalla. Se toimi pienenä herätteenä, että kaipa tätä blogia joku lukee, etten siis taidakaan lopettaa ihan vielä.

Toisaalta tässä on ollut ihan vapauttavaa olla viimeiset muutaman kuukautta vähemmällä kirjoitustahdilla. Nyt olen jo tainnut päästä eroon siitä ajattelusta, etten jokaisen kulttuurijutun kohdalla mieti erikseen, että siitäkin olisi pitänyt kirjoittaa. En mä kyllä ole kauhean kulturelli ollut viime aikoina. Kirjoja on tullut luettua, mutta Aku Ankkaa sitäkin enemmän. Jostain kirjasta olisin halunnut tänne kirjoittaa, mutta unohdin jo, että mistä. :D Hyvät suunnitelmat teatterissa ja elokuvissa käymisestä on unohtuneet jonnekin.

Tai no, kävin mä pari viikkoa sitten katsomassa Saving Mr. Banks -elokuvan, jossa oli Maija Poppasen kirjailijasta ja Disney-elokuvan tekemisestä. Nyt mä en vaan uskalla kaivaa sitä oikeaa Maija-leffaa esiin, etten ala itkemään sitä katsoessa, kuten kävi tuolla Mr. Banksin kanssa.

Viime viikolla kävin Pariisissa, mutten taida jaksaa postata siitä. Kunhan tästä oma työtilanne selviää, niin saa nyt nähdä, että kuinka paljon blogille edes jää aikaa. Ainakaan tämä ei nyt ihan vielä ole täältä mihinkään poistumassa - saa nyt vaan nähdä, että kuinka usein jotain postauksia tulee ja minkälaisia.

2 kommenttia:

  1. Hei, onneksi olkoon! Tuolle listalle pääseminen tuntuu todella hyvältä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä olin tosi yllättynyt löytäessäni itseni listalta. :)

      Poista